Treceți la conținutul principal

Cu farmec :)


   Sunt o persoana emotiva...recunosc si nu ascund acest lucru, caci nu o consider o slabiciune, ci o calitate; si, atat timp cat pot pastra anumite limite,e ok-inseamna ca TRAIESC, respir, si fiecare por freamata...e o zi speciala...femeile si mamele din intreaga lume isi sarbatoresc ziua ori sunt sarbatorite si rasfatate...isi canta statutul, se mandresc, cu ceea ce sunt, se lasa admirate si alintate...azi...inlatura orice "arma", se dezbraca de "putere", lasand slabiciunile, puritatea, gingasia sa fremete de bucurie...azi vorbim de sensibilizare, zambete, lacrimi de fericire, multumire, respect...
   Azi...o multitudine de sentimente imi freamata inima, sufletul, trupul...bucurie, dragoste, dezamagire, ura...regrete si sperante ce lupta necontenit...trairi de femeie...de mama...caci, da...femeia este de neinteles, se stie...acum rade, acum plange...acum lupta, apoi cade si o ia de la capat...
   Trecerea de la o stare la alta, sentimentele profunde, traite la cote maxime, au, inevitabil impact asupra organismului, asupra corpului, manifestandu-se prin valuri de calduri ori fiori reci; de cate ori nu ai simtit ca "te trec caldurile", "transpiri de emotie", ti se umezesc palmele...sunt reactii normale ale corpului in situatii tensionate, stresante ori fericite. Azi mi-am dorit sa pot face dus dupa dus dupa dus, pentru a ma simti bine, revigorata, fresh.
    Imi amintesc, cu mare drag, de primul job...eram in perioada de scolarizare; uniforma era alcatuita din pantalon negru si camasa roz, cu maneca scurta; era vara, extrem de cald in firma (nu facea fata sistemul de ventilatie) si...aveam aceeasi dorinta: sa fac dus dupa dus dupa dus...caci corpul reactiona normal in conditiile :caldura+bucurie+stres+ambitie. Imi doream sa pot purta un scut, pentru a ramane fresh cele 6ore petrecute acolo...singura varianta pe atunci a fost sa ma inarmez zilnic cu cate 2camasi si sa le schimb la jumatatea programului :) si bineinteles, cu un odorizant eficient.
   Am vazut de curand reclama la un produs, produs antiperspirant Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan, ce promite prospetime pe termen lung, datorita
"
  • Sărurilor de aluminiu care reglează procesul transpirației în zona axilară prin formarea unor hidroxi-geluri care blochează parțial canalele sudoripare;
  • Citrofolului ®, un ingredient organic, care inhibă descompunerea enzimatică a componentelor nemirositoare ale transpirației, fără distrugerea bacteriei implicate în proces;
  • Vitaminei E, cu acțiune antioxidantă, care împiedică procesele de autooxidare ale compușilor nesaturați ai transpirației.
"Deodorante_grup
   Sunt multe produse de genul, pe piata, insa acesta mi-a atras atentia datorita firmei producatoare, respectiv Farmec-firma ce mi-a fost, este si imi va fi la suflet mereu, caci am incredere in ceea ce face si ceea ce promite; folosesc de mic, copil produse Farmec si ma mandresc, cu asta. Noul produs a fost conceput pentru a invalui femeia in prospetime, dandu-i totodata si note delicate, de parfum suav; se regaseste in patru variante: deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh. Ar fi o noua provocare, pentru mine, sa il testez. Cum am aflat de el? Prin intermediul internetului, caci petrec foarte mult timp online; compania isi tine clientii la curent cu tot ce este nou, prin retelele de socializare facebook si twitter.


Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coltul de respiro

     Daca ar fi sa fac un clasament al etapelor vietii, ar fi simplu: pe primul loc s-ar situa perioada in care suntem toti 4 acasa ( plus catelusul, care, iata, a "crescut" si "educat" 2 copii in aceasta familie vesela, avand grija sa ne atentioneze cand ceva nu era in ordine si sa suporte, cu rabdare infinita, chinurile...pardon, joaca celor mici - ehe, cate clamite a avut agatate in par, cate hainute a trebuit sa suporte pe ea si cate plusuri a trebuit sa care prin casa, prinse de ham; desigur, alte momente delicioase ar fi acelea in care copiii impart mancarea, frateste, cu catelusul) - perioada pe care inca o traim cu mare bucurie si recunostinta...    Am meditat mult, de un an incoace...ador serile in familie , cand ne adunam in jurul mesei, la cina, si povestim ce am facut, fiecare, peste zi sau cand organizam cinema acasa cu toate "ingredientele" necesare ( bilete, popcorn, nachos, sosuri, sucuri/ apa, sasait in sala) ori zilele lungi cand luam joc

Rasfatul tenului meu

   Buna dimineata, viata! Buna dimineata, soare! Buna dimineata, ten fericit!    Pana de curand, ma luptam cu urmatoarea situatie, incercand sa gasesc o solutie multumitoare: tenul meu, in perioada rece si in momentele de trecere brusca de la o temperatura la alta, suferea (si acum sufera, dar detaliez imediat ce am descoperit) foarte mult (vizibil si ingrijorator, atat pentru mine, cat si pentru cei din jur - prietenii imi stiau problema, insa ceilalti imi atrageau atentia ca e necesar sa o rezolv, nestiind ca lupta mea e zilnica), prezentand zone uscate (cruste, de cele mai multe ori) si roseata.     Ani intregi am incercat foarte multe creme, dintre cele mai renumite si mai scumpe, crezand ca sunt si bune; la recomandarea unui medic dermatolog, m-am oprit la una singura: Ivatherm pentru ten sensibil, uscat; ce pot spune este ca o foloseam de doua, trei ori pe zi, iar rezultatul era multumitor (peste noapte, insa, tenul se deshidrata si dimineata o incepeam trista, insistand, c

Joaca de-a decoratul

      Casuta inca nu e gata, e departe de a fi, dar caldura ei si optimismul nostru cantaresc greu si ne dau putere pentru a face pas cu pas catre indeplinirea fiecarei dorinte. Adunam idei, visuri, feedback de la prieteni, proiecte aplicabile, in agenda noastra prafuita ( renumita agenda, deschisa acum un an si jumatate, in plina pandemie, cand am inceput munca in curte, apoi casa...agenda in care sunt notate fel si fel de liste de materiale de constructii, articole de gradina, sute de calcule si recalculari - in functie de fluctuatia preturilor).     In momentul in care pasim spre infaptuirea unei noi etape, rasfoim, cu rabdare, agenda pentru a vedea notitele si pentru a le completa si cantari - a stabili gradul de aplicabilitate. De curand, am avut placerea de a afla si testa o chestie super draguta si utila: amenajarea, online, a unei incaperi. Cei care ma citesc, constant, stiu ca sunt fascinata de tot ce inseamna online, ca ador programelele ce-ti pot citi si indeplini gandurile