Treceți la conținutul principal

Un numitor comun: S2000Pro



 

   Ocupatã fiind cu recepţia unor produse noi (cantitate micã, dar ce necesitã atenţie sporitã deoarece sunt modele uşor diferite şi pot fi confundate piesele), ridic, respectuos, capul, pentru a saluta gaşca de tineri gãlãgioşi, dar veseli; imediat ce au trecut pragul, au devenit oarecum serioşi, atenţi, dând dovadã de maturitate şi bun simţ.

- Exact modelul acesta e! Exact aşa am eu acasa şi merge perfect! exclamã un tip micuţ de staturã, cu pãr lung, prins cu grija, în coadã; avea cãmaşa suflecatã, pentru a scoate în evidenţã, probabil, chitara frumos creionatã (tatuatã) pe antebraţul stâng. Gesticula repede, aratând cãtre primul model de boxã expus pe raftul de la intrare, pentru a-şi întãri spusele şi a convinge. Ceilalti au zâmbit, continuînd sã cerceteze, cu atenţie, produsele din magazin. Am învãţat, de-a lungul timpului, sã citesc oamenii: de exemplu aceşti tineri par a fi siguri pe ei, cunoscãtori, aşa cã nu are rost sã intervin înainte de a solicita ei acest lucru sau înainte de a sesiza o micã slãbiciune, ezitare; pe de altã parte existã şi categoria (total opusã) de clienţi, care, imediat cum au intrat în magazin, doresc sã fie întâmpinaţi (nu doar salutând) şi consiliaţi permanent fie pentru cã merg doar pe principiul „clientul nostru, stãpânul nostru”, fie pentru cã nu au nici cea mai micã idee despre modul de funcţionare si caracteristicele produselor expuse.
   Tinerii au mers de-a lungul raftului cu cãşti, au citit caracteristicile fiecãrui articol în parte, au atins aparatura, pentru a-şi forma o pãrere.
- Acest model pare ok pentru el! Ce spuneţi? Caracteristicile sunt peste medie, materialul e calitativ, rezistent, preţul e bun, iar culoarea...
- Ei, culoarea...nici nu conteazã! Când a pus el preţ pe asta?
- Corect! Important e ca sunetul sã primeze, el trebuie sã fie fãrã cusur.
- Mie îmi plac aceste cãşti! interveni o tânãrã, ce pãrea uşor timidã.
- Sã vedem...ce au astea în plus? O, da, sunt fãrã fir!
   Au început sã îşi prezinte fiecare, pe rând, argumentele pro şi contra (produsului ochit); o fãceau bine, de aveai impresia cã susţin un proiect important, timp în care îi urmãream fascinatã (nu mai intraserã de mult timp aşa cunoscãtori). Dupã aproximativ 10 minute, unul dintre ei spune:
- Bun, deci? Ce îi cumpãrãm? Par a fi la egalitate opţiunile!
- Dãm cu banul, zic! Rãspunse un tip înalt, bine fãcut, blonduţ, cu zâmbet molipsitor.
Era momentul...mã apropii, încet, dar hotãrât, de grup, pregãtitã sã intervin.
- Poftim o monedã! întind moneda de 50, zâmbind larg. Sã înţeleg cã nu v-aţi putut decide care e cel mai bun pentru...pentru cine doriţi sã achiziţionaţi articolul?
- Pentru prietenul nostru, Alex! Cadou pentru aniversare! rãspunse tânãra.
-Vãd cã v-aţi oprit asupra acestor 5 modele de cãşti. De ce acestea? (de multe ori prefer ca eu sã pun întrebãrile, pentru ca interlocutorul sã îmi spunã exact ce cautã, pentru a-l ajuta în luarea unei decizii corecte, care sã se plieze pe aşteptãri). La ce va folosi cãştile? Acum are o pereche? Ce tip, ce marcã sunt?
Ȋn urma scurtului chestionar, am aflat cã Alex nu are cãşti acasã, ci foloseşte nişte boxe vechi la proiectele lui muzicale (compune, cântã, mixeazã).

- E un tip devotat, perfecţionist; i-ar prinde bine o pereche de cãşti pe mãsurã! Spuse tipul cu tatuaj.
- De ce cãşti şi nu boxe? intervin eu, uimit. Consider cã o pereche de boxe i-ar fi mult mai de folos în activitatea lui.
- Boxe? Hm...eu ştiu...nu ne-am gândit...(au început sã se bâlbâie tinerii)

- Sã vã spun şi de ce: sunetul e net superior oricãrui tip de cãşti! Garant, zic! Şi asta primeazã în faţa unui artist, nu-i aşa? (continui conversaţia, folosindu-mã de informaţiile obţinute pe parcurs)
- Eu am tipul acela de boxe, cel de la intrare...ce sã spun, sunt mulţumit de ele, dar Alex...Alex e unul dintre cei mai pretenţioşi oameni!
-Sã vedem...(rostesc hotãrât, îndreptându-mã cãtre raftul cu boxe)
Am testat, împreuna, 4-5 modele (primul-cel de la intrare-urmãtoarele indicate de cãtre tineri; la final am ales eu un model)
-Oooo, nici nu se comparã! Ce acurateţe! Ce bine redã! se mirarã tinerii, plãcut impresionaţi.
-Aşa este, îţi dã impresia cã eşti în centrul acţiunii, la operã sau...ceva de genul. E modelul S2000Pro, un model care nu are cum sã dea greş. Edifier a adunat în acest model spuma tehnologiei, realizând un produs ireproşabil, acustic vorbind; sistemul are o putere de 130 watt, are bass cu diafragmã de aluminiu, include mai multe intrãri: aux, balance, coaxial, optic...
-Are şi bluetooth? se interesã unul dintre tineri
-Desigur, şi bluetooth. Iar finisajul din lemn încununeazã cu succes, zic eu, performanţele, oferindu-i un aer elegant, luxos.
-Are un design deosebit! Cred cã-i va plãcea lui Alex! interveni, fata, uşuratã cã au ajuns la un numitor comun...şi ce numitor...
 

Articol scris pentru SuperBlog2017!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

6 motive de a merge la Phoenicia Holiday Resort

Mult asteptata vacanta a venit cu pasi marunti si pleaca cu pasi repezi, lasand in inimile noastre amintiri frumoase...Acum un an am pasit pentru intaia oara pragul resortului Phoenicia, emotionati si nerabdatori sa-l descoperim, avand deja multe informatii culese de pe generosul Google (desigur, incluzand pagina oficiala a Phoeniciei). O vreme ploioasa, mohorata, ne-a insotit pana acolo...apoi (a doua zi) a iesit soarele, ce ne-a rasfatat intregul sejur, contribuind la "cladirea" unei vacante de neuitat. Plecand spre casa ne-am promis ca vom reveni si iata ca anul acesta am avut, iar, ocazia de a aduna amintiri minunate (datorita echipei, careia ii multumesc). Am regasit acelasi resort frumos (vizibil imbunatatit), bogat in activitati, plin de oameni calzi, zambitori, dispusi sa-ti indrume pasii spre fericire si relaxare. Ne-a insotit si de aceasta data o ploaie generoasa, care, insa, s-a dovedit a fi cu noroc, deoarece au urmat clipe de neuitat. Desi sunt nenumarate mo…

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!!

Primesti gratuit, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii!!!

BUZZStore este o agentie de marketing ce functioneaza asa cum ne place noua, consumatorilor, facilitand testarea de produse si servicii; se adreseaza tuturor celor ce doresc sa aiba produse/servicii de calitate; pentru a intra in comunitate, trebuie sa iti faci un cont aici , dupa care sa urmaresti campaniile in desfasurare si sa te inscrii la ele, in functie de preferintele tale. O data inscris, vei primi acasa GRATUIT produsul, il vei testa, ulterior fiind necesar un feedback-parerea ta sincera cu bune si rele despre acel produs, pentru un sondaj" final corect ( parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii), ce va reliefa faptul ca e ok conceput acel produs ori ca trebuie aduse imbunatatiri, pentru a se ridica la asteptarile consumatorului.    Fii lider de opinie in grupul tau.- inscrie-te, primeste coletul, testeaza si impartaseste experienta prietenilor, adu-le argumente pro s…

Testeaza gratuit produse

De aproximativ doi ani primesc produse pentru a le testa de la diferite firme, prin colaborarea cu BuzzStore si sunt foarte multumita.    Primul colet, daca imi amintesc eu bine, a fost plin cu produse delicioase, Gerlinea; apoi, am facut cunostinta cu pufoseniile Coccolino; Persil mi-a demonstrat, apoi, ca pot scoate orice pata de pe hainutele celor mici, iar Philips mi-a oferit sansa de a testa statia de calcat (am devenit profesionista, datorita ei). Acum testez aspiratorul cu sac Philips Performer Expert FC8725/09.    Si...vin cu o veste buna :): azi au inceput inscrierile pentru o noua campanie de testare, asa ca, grabeste-te: fa-ti un cont, apoi completeaza chestionarul, caci nu mai putin de 500 persoane vor fi selectionate pentru a testa, gratuit, pila Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant!   Coletul va contine: "In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera prin intermediul Organizatorului 500 de seturi de produse de ingrijirea picioarelor Scholl formate dintr-o pila…